Sunday, December 20, 2009

barang2 yg aku sygi..


nokia 5000..
klu xder kau..
aku xtau lar cm ner aku nk contect marka ku..
melalui kau lar aku berhubung ngn dier tau..
syg kau lbh..


sonny ericsson k770i..
walaupon kau msih bru lg dlm hidupku..
tp aku tetap sygkn kau..
klu xder kau..
kwn2ku xdpt ku hubungi..
huhuhuhuhu...


wahai cermin mate..
walaupon kau hnye sebuah cermin mate...
tp tnpe kau..
penglihatan ku kurg jelas kau tau..
ngn pertolongan kau lar aku blh nmpk ngn lbh jelas lg..


jam tgn bum..
kau sungguh berbakti kepadaku..
tnpe kau..
aku tidak akn mengetahui waktu.. n tarikh..
hehehehehe...


mp3 sony..
hidupku tnpa kau..
seolah2 kosong..
dikala aku kebosanan mendengar lecturer membebel didepan kelas..
kau lar peneman sejatiku..
byk2 lar kau berbakti kepadaku lg..


acer 1690..
walaupon umur kau sudah tue...
tetapi kau juga byk membantuku..
tnpa kau..
xjln facebook,myspace,ym,blog dn lain2 lg..
tnpe kau.. aku xblh nk buat sumer keje..
bebyk lg lar kau berbakti kepadaku smpai kau xblh hidup yer laptop..


webcam aloha..
walaupon jename kau xberape kukenali..
dan kau juga masih bru berbakti kepadaku..
tetapi..tnpe kau..
xboleh lar aku nk melihat kwn2ku dikala kami berjauhan..


owh bntal xmas yg kucintai...
aku memg xblh tidur tnpa kau..
kau lar segala2nyer diwak2 tidurku..
walaupon kau sudah hodah..
tp kau tetap tidak hodoh didlm mimpiku..
muah..muah..muah...

No comments:

Post a Comment