Monday, November 9, 2009

suke dan duke!!!!!

next week kolej aku dah nk bukak dah...
setelah sebulan menapak di rumah..
dgn kebosanan yg xdpt dibendung lg..
akhirnyer dapat gak aku balek kolej..
hahahahaahaha...

sebenarnyer bkn ap..
aku ni rindu nk mati kt mmbr2 kolej aku 2..

huhuhuhuhu...
rindu nk lepak ngn dorg..
hang out ngn dorg..
gaduh ngn dorg... hikhik..
mengumpat ngn dorg...
n sedare2 ngn dier lar...
wei korg...
gue kangen bangat ama lu sumer..
aku xsabar nk jmpe korg..
miss uall damn so much..

n sedar xsedar..

kitorg sumer dah nk masuk sem 3 dah...
hahahahaha(gelak bangge)...

tp yg cuak nyer skunk..
biler dah start sem baru...
result pon kuar skali...
seram lak aku pikir2 kn sal result ni...
tkt fail...
aku dgr dr org lak..
rmai yg kntoi basic account...
2 yg menambahkn lg cuak aku...
dr aku ni bdk cool(poyo lebih)..
tros jd cm cacing xreti dok diam kt umh ni dgrresult akaun cm 2..
hurm..
alamaknyer klu aku xlepas..
kne repeat lar subject 2...
jenuh tol nk merepeat subject ni...

doa2 lar xfail subject 2...
ammmmmmmmmiiiiiiinnnnnnnnnnnn.......

1 comment:

  1. hu3x..
    yana mish ko gk..
    eh! ckap psal result ak pn cuak gk..
    so sme2 la b'doa ye..
    hi3x..
    see u in klej this snday k..
    =)

    ReplyDelete